środa, 27 sierpnia 2014

Liebster Award.

Liebster Award!

Nominacja do "Liebster Award" jest prezentem od któregoś z blogerów w ramach "dobrze prowadzonego bloga" Jest przyznawana po to, aby blog został rozpoznawalny oraz częściej odwiedzany przez czytelników. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na jedenaście pytań od osoby, która nas nominowała. Następnie sami podajemy jedenaście osób, informując ich o tym oraz zadajemy jedenaście pytań. Zabrania się wybierania tej samej osoby od której pozyskano nominację.


Nominowała mnie : zakochana w siatkówce.

Pytanie:

1. Jakie opowiadanie najbardziej zapadło ci w pamięć?
2. Ulubiona piosenka?
3. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
4. Która siatkarska hala ma według ciebie najlepszą atmosferę?
5. Ulubiony duet komentatorski?
6. Masz rodzeństwo?
7. Skąd pomysł na założenie bloga?
8. Ile masz lat?
9. Jak wiele byłabyś w stanie poświęcić dla drugiej osoby?
10. Jeśli mogłabyś wybrać szóstkę na mecz otwarcia MŚ jak ona by wyglądała?
11. Ulubiony klub siatkarski?
Moje odpowiedzi:
1.Czytałam kiedyś takie jedno opowiadanie ale niestety nie ma linku. :)
2.Jest ich bardzo wiele : Unikat - Sny , Hans Solo - Dopóki jestem , Wiz Khalifa - Black and Yellow , Małpa - Zostań ze mnę i wiele innych. :)
3.Zima i jesień.
4.Spodek.
5.Wojciech Drzyzga&Tomasz Swędrowski :D
6.Tak,siostrę.
7.Czytałam blogi i w mojej wyobraźni narodziła się tak myśl aby spróbować. :)
8.14.
9.Dość dużo.
10. Mariusz Wlazły,Karol Kłos,Andrzej Wrona,Michał Winiarski,Michał Kubiak oraz Paweł Zatorski.
11.PGE Skra Bełchatów.

MOJE PYTANIA:
1.Twój ulubiony siatkarz?
2.Wolisz oglądać żeńską czy męską siatkówkę?
3.Od ilu lat interesujesz się siatkówką?
4.Ulubiony cytat?
5.Twój ulubiony kolor?
6.Czy mogłabyś poświęcić życie dla drugiego człowieka?
7.Jak wyglądałaby Twoja 6 na MŚ?
8.Mieszkasz w mieście czy na wsi?
9.Ulubiony kwiat?
10.Ile masz lat?
11.Sezon klubowy czy reprezentacyjny?


NOMINUJĘ :


Dziękuje za nominację :)
Gratuluję :D



1 komentarz: